TIKLA=)

TIKLA=)

PowerTürk Dinle

Power Türk Çalıyor..

Hakkında

Winamp ile dinlemek için tıklayınız

13 Aralık 2010 Pazartesi

Xat Nickleri


  • aLI$ma ßana ne ЧapaCaqim ßeLLi oLmaZ ßnm.  
  • ßuqun varIm, ЧaRIn ßiRden ЧOk oLurum.. 
  • dOkunma ßana! kapanmami$ ЧaraLarLa doLuЧum, 
  • 1 Чarada sEn a¢ma..Sevme ßeni
  • ЧOgun duЧquLaRimda kaЧßoLurSun,tutu$tururum.
  • Steme ßeni! ЧaSakLarLa bogu$ursun.
  • EnqeLLerLe doLuЧum. ¢ôZmeЧe CaLI$ma SakIn ßoqulurSun!!!
  • Aklımı Kaybediyorum We Siz Gözlerinizi Dİkmiş Benim Dünyamın Nasıl Paramparça Olduğuna Bakıyorsunuz...!!!!!
  •  
  • '''ToOpRaKK oLsadaa Tüm vucüDumm'''!!!....''''öLümüne SevmİŞTimm'''' diecek oLurdum...
  • geri dönüp baktığında sadece güzel anılar geleceğinde de koskoca bir boşluk
  • aşk o kadar çok şey ifade eder ki bazen bir insanın hayatını bazende bir insanın hyatına girdiği andan itibarenki tüm zamanı
  • Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ !  
  • ●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●● 
  • qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!
  • SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...
  • $eYtaNmIsIN? MeLeKmİSİn? SaNkİ ßeNdEn YüReKLiMiSiN?
  • $heytanıN teqK suçuU meLeqe tecavüzZ etmesiymiş$$ !
  • .. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!
  • güLLeRim devRiLiyoR gençLiğim savRuLuyoR vedaLaR yoRdu beni biLdiğin gibi değiL...
  • insanLıqK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !
  • yoqK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içhinn !
  • aşqKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!
  • yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !
  • deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRaqkK !
  • '' İnanıyorsan Savunduklarına, Arkasında Duracaksın...Gerek Yok Cellada
  • Çıkarıldığında Darağacına, Tabureye Sen Vuracaksın!''
  • senin maRqKa oLduqunN yeRde etiKeti ben koyarRımmM !
  • Onun benim için ağladığı her bir damla gözyaşında ben derin sularda boğuldum
  • ^kArAnLıK hApSeDiYoR bEnİ,gÖrEbİlDiĞiM tEk ŞeY,mUtLaK
  • dEhŞeT,yAşAyAmIyOrUm,ÖlEmİyOrUm,KıSıLı KaLdIm KeNdİ iÇiMdE,kEsİp Al
  • HaYtıMı
  • [[==>..bho$weR heP ayNı masaL 'hayaT we ßen' i$Te o KadaR..<==]]
  • [ŠїĿэмїyояѕáη кáяáŁıyacáкѕιη ! ]
  • birR çıqLıqK buLsamM ! hiç sSusmayanN , yaDa biR cümLe beniİ anLatanN !
  • Ne Kaldı Geriye Ztn Bir sürü Boş HaTıRa..Yaşamak DeiL ki Bu GörüntüLer VaR
  • AdeTa!!
  • BiR Lodos Lazım Şimdi Bana,BiR Kürek bir de Kayık..Söverim gelmişine geçmişine
  • Ayıpsa AyıP!!
  • Dost Dediğin ; Dost Ağlayınca Seninde Ağlaman Değil !! Dost Dediğin ; Dostun
  • Ağlayınca Senin Kafana Kurşun Sıkman Demektir . . .
  • GönLüm kırGın ve yaraLı, Seni unuttum sanma bu gönüL Sana haLa SevdaLı ama bu
  • yürek Seni bir daha anmayacak kadar DeLiKaNLı]
  • ÇoK öZüR DiLiOrUm ELLeRiNi tUttUğUm iÇiN... ÇoK öZüR DiLiOrUm gÖzLeRiNe bAkTIğIm iÇiN ÇoK aMa ÇoK ÖzÜr DiLiOrUm SeNi İnSaN yErİnE KoYuP SeVdİğİm
  • iÇiN..
  • Belki"lerden, "İhtimal"lerden, "Keşke"lerden Medet Umuyorum. Senin Büyük
  • İhitmalle Yabancısı Olduğun Düşler Büyüterek... SonsuzLuk Koyuyorum Senin O Güzel Adını...
  • Sen Bizi ALeme DeğiL, KaranLık Çöktümü GeceLeRe Sor..
  • SaYenDe YoLa GeLdi KaLbim YanLı$ı DoğRuYu AyıRıOr Sen ekSiLeLi HaYaTımDan
  • YüZÜmDe GüLLer aÇıOr
  • *Há¥áT ¥íÑé...; qíRí$, qéLí$mé, SoNuÇ.. qírí$ ; ÑéDéѧíZ... qéLí$Mé ;
  • úMíT§íZ...§oÑuÇ ; GéRéK§íZ.....
  • BuLUtLaR AğLıYoRsA bEn SuSaRıM :!: BeN AğLaRqEnDe OnLaR SuSSuN!
  • kaR$ıLıqsıs duyguLar nefRet kusaR..ßn gidiiim ßu gece buRası ßana Dar !haDe bye
  • bye=))
  • Kırgıήıм ..Kįмέ oĿdцgцήц Nέyέ oĿdцgцήц ßįĿмέdέή Kırgıήıм..ßέĿkį Hąyątą ßέĿkį
  • Kέndįмέ Kırgıήıм Sądέcέ..
  • "HayaT BiR HikaYe, YaşasaN Ne oLuR, öLseN Ne oLuR?"
  • "Yaşax aCı ßiR SoğaNa ßenzeR, SoğaNı KaT KaT SoyarkeN, ZamaN ZamaN
  • aĞlatıR."
  • qiT Ne duruosuN seNde qiT sNNde bi faRkıN yOkmuss...
  • heLaL oLsun sNa ßi kaLbi parçaLadın ßi yaşaxı ßiTirdN heLaL oLsunn...
  • çoK korkyOrdum sOnnda sNde qidersiN die qiTTin iştee qiTTin...
  • Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi KayßettiM
  • нαѕяєтℓιк çєкιℓмισя вυ ѕσυк gє¢єℓя∂є ѕєηѕιz нιç уαşαмα∂ıм кι вυ кαнρє вσş şєнιя∂є
  • ѕєηι çσк ѕєωισяυм ѕαηα мє¢вυям...
  • küçükken marketten leblebi tozu alıyordum ve kamışla içimde çektiğimde
  • boğulurdum.Şimdi ise acılardan boğuluyorum
  • çéKiNMé éSKiC! iÇéRi ßuYuR ßuRaDa ßiR aŞKıN aTéŞi uYuR ßaKTıKÇa iÇiMiN
  • YaNgıNı ßüYüR aL qöTüR éSKiCi ToPLa Né VaRSa
  • Sevdamı €n Çok Anlatmak İstediğim Suskunluğumsun Artık...Sustum..Oysa
  • Anlatacak Ne Çok Şey Wardı..!
  • ߣN ßiR CaDıyIm SenDe ßeNiM HeRŞeyiM oLaN ßi SüpüRGe..FaRzeTKi SeNDeN vAzGeÇmiŞiM..CaDıLıGıMıN ßi ÖnEmİ KaLıRmI SeNCe...
  • aşkından yollara düştüm hayat beni derbeder ederken düşüncelerim tükenirken tek pişmanlığımdın
  • ...:::BenÇokAyrıLıkLarYa$adımOyüzdenßiti$ikYazdım Her$eyi:::...
  • ' ..//AnLaMı YoK !!! DoĞaN HeR GüNe LaNeT !!! Bu ÇoCuK KaDeRiYLe BaŞ BaŞa KaLDı..
  • Gideceksen Bahane bulmadan git.! Adam gibi sevmedin.Bari adam gibi Hayatimdan çek GIT..!!
  • *BiZ ÇaKaLLaR GiBi SoSYeTeNiN KiZLaRiYLa DoLaSMaKTaNSa, YeRe DuSeNi KaLDiRaN, aGiR BaSLi DeLiKaNLiLaRDaNiZ
  • Yürüdüğün yollardan geçebilirsin bir daha;Fakat anlılardan ASLA...
  • .Sen Bizi ALeme DeğiL, KaranLık Çöktümü GeceLeRe Sor..
  • AŞK..kaç yaşına gelirse gelsin..kiminbedenine uğradıysa..derin kesikler bırakıp..arka kapıdan sessizce çıkıp gidiyor..!
  • SeNi iÇeReN MaSaLlArIm aNlAtIlAcAk kAdAr kIsA DeĞiLLer...
  • ' SiGaRa We RaP sEn BeNi AnLa !!!!
  • TeK bİLeTliK sEVdA YeLKeNİyDim dÖnÜŞüm İMkAnSıZ.....
  • Sen yaLanLarLa a$k satanLarın iLk adresi..ßen sattığın son a$kın ta kendisi
  • )§IrLãr ΢Îndé ßÎr Dûnyãm vãr BÎrdé §én Vãr§In ΢Îmdé Né §énÎ KãyßédéCék Kãdãr Cé§urum Nédé §énÎ KãzãnãCãk Kãdãr Gû¢Lû!!..
  • bén né zamaN tahttAn indim Ki..?siZz kraL 0LdunuzZ...??
  • €N BÜYÜK HATAM S€N! $€VM€K D€!!L $€N!N ߀N! $€VM€N! ߀KL€M€KT!..!!
  • gİtTiN,SeN ZaTeN BaNa GiTmEk iÇiN GeLmİşTiN
  • gÖtÜrÜn bEnİ yAğMuRa HaPsEdDiN...kElEpÇeLeYiN ElLeRiMi GöZ yAşLaRıMLa
  • ZAmAn DuRDu,BuRAya GelEn BiR DAha GiTmEdi vE HiÇ GiDemEYeCek SenDE HoŞ
  • GelDin
  • SeNi ArAdIm Her yErDE BulAmIyoRum SoN nEFeSİm SenDe kAlMıŞ
  • ÖLEMİYORUM
  • BiR_GüN_BeNiMDe_KaRŞıMa_CıKaCaK_iYi_BiR_SeVGiLi_(
  • qönLümüN yıKınTıLarınDa caN çekişiyor umuTLarıM...
  • BeKLemEkte Güzel GerIYE DönEn sEn olUNCA..
  • oYuNuN eN güSeL YeriNde ziL çaLıNca üzüLürdüK Ya öLeYiM..
  • [Ctrl+ALT+delete] [Bİle Yaramıor Artık] [Kalbime]:P[ALT+F4] le Kapandı Tüm
  • [uMuTLaRım bAşArDın] [Güzelim Kutlarım].
  • Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git ,Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar.
  • Gitsinler,Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin ,
  • .......ZaMaNsIz OlDu....HaTtA bİrAzDa GeÇ.........
  • kOyVeRdİM hAyAtı...
  • sEwMiŞtİr yÜrEğİm Bu SeSsiZ hAlİ!!!
  • gecenin karanlığında yalnızsan ışığın olabilirim.
  • bitmez dediğin sewda buraya kadarmış.meğer mewsim yaz değil yalancı baharmış...
  • BiR mUm IşIğI bİlE gÖrEmİyOrUm İlErİdE..
  • yok hükmünde olacaksın,yaşamamış sayılcaksın.hele hele aşkla beraber,hiç anılmayacaksın!!!
  • köle olur mu sandın benim güzel gururum!!!
  • sığmıyor kabına taşıyor sanki.sakin olsa da bu yürek...
  • DAHA GöRMEDiğiM KAç YüZüN, KAç RENGiN VAR BE HAYATTT !!!
  • Şey.. Acaba fazLadan 2 kanadın varsa verebLrmsn ? BenmkiLeri kırdıLarda.
  • Ne__PİŞMANLIK,___ne__DE__isyan__DERİNDEN__bir__'KE ŞKE'dir___İNSAN.....
  • YANLIZLIK___gerçek___DEMEK....gerçek___BİZİ___çeke cek....
  • HeRŞeYi aNLaTaN gÖzLeR vaRKen sÖzLeR koLaYCıLıK oLuR YeTMeZdE zAtEn..!!!!
  • CoCa CoLayım Hayatın tadıyıM.Roccoyum choq $ekeriM.aLbeniyim ßahanem cook.çikoLataLı qofretim arkadaŞLAr beni sewmeyeN warMı..?
  • ' __SeYrAnTePeLi__kOyVeRdİM hAyAtı...aCaBa dAhA GöReMeDiĞiM kAç YüZüN.kAÇ rEnGiN vAR bE HaYaT..
  • Anne Sevgisi Gibi KARŞILIKSIZ Seviyoruz Seni !! GaLaTaSaRaY !!
  • *****SaHiPSiZ BaKıŞLaRıNıN SaHiBi oLMaK iSTeRDiM*****
  • €g€я $€νg!η ß!я н€ν€$$€ g€яç€к ∂€1ℓ нαуαℓ$€ η!¥€т!η $€ν!ρ α¢1 ν€ям€к$€
  • $€νм€ ß€η1 αякα∂4$...
  • ' Hayat bana cok zor qeLiyo...ANLAMIYoRuM!
  • ' ' h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi…! ' '
  • ' Hayat bana cok zor qeLiyo...ANLAMIYoRuM! Gİtmem gerek bu şehirden...
  • dayanamıyorum nefes alamıyorum ARTIKKKK..
  • [sEn BeNiM hAyAtIm pİyOnSuN sEni KaYbEdErSeM pUaNIm GiDeR aMa BeN sEnİn HaYaTıNdA şAh'ıM bEnİ kaYbEdErSeN oYuN bİtEr]
  • HepTe DefoLuLaR ßuLuyor ßeNi yaN SaNayi DeğiL oRjiNaL ßiR a$K aRıyoRuM ! ! !
  • .Sen Bizi ALeme DeğiL, KaranLık Çöktümü GeceLeRe Sor..
  • *Yüreğim Küçük DeğiLde YaLNızLıĞıM BüYüK BeniM
  • anlatamadıgım hikayelerimin kırıntıları gözbebeklerşme hapsoldu ele avuca sıgmayacak hayallerim bir kuş kanadında artık uçtu
  • Ama tabi ki sen sana yakışanı yaptın.BENİ BIRAKTIN: (Bu gidişi daha önce birçok kez izlemiştim.Her şeye alıştım ama aynı şey çok defa yaşanmasına rağmen hala alışamadım.Yokluğunu kaldıramadım..
  • HeRŞeYi aNLaTaN gÖzLeR vaRKen sÖzLeR koLaYCıLıK oLuR YeTMeZdE zAtEn..!!!!
  • H£®k£S AyNıyk£N ߣN Fa®kLıydıM. $iMdi H£®k£S Fa®k Pe$iNd£ ߣN Yin£ AyNıyıM!
  • DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder